Vitaelife Pharma Omega 3 – kako se to radi, mišljenja, cijena

[Ukupno:0    Prosječno:0/5]

Današnji članak će biti u potpunosti posvećen masti, naime, polinezasićene masne kiseline omega-3. Prednosti Omega 3 masnih kiselina je više puta dokazano mnogo članaka napisanih na ovu temu, ali želim prenijeti na vas, dragi čitatelji, važnost konzumiranja tih kiselina u pravo iznos SVAKI DAN! Danas ću vam reći Zašto je korisno uzeti Omega-3 , Kako odabrati omega-3 masne kiseline u kapsulama, zašto im je potrebno da se svaki dan i mnogo više pa sjednemo – počinjemo

Što je omega-3?

višestruko nezasićene masne kiseline omega-3 (PUFA omega-3) – tri masne kiseline: dokozagexaenova kiselina (DHA), ikozapentaenske kiseline (EPA) i alfa-linolenska kiselina biljnog porijekla (ALA). Ove tri kiseline su bitne za ljudski organizam, osobito ALK, kako, teoretski, EPA i DHA mogu se sintetizirati iz ALA, ali ta osoba bi trebala biti apsolutno zdrav, i on bi trebao biti nestašica drugih hranjivih tvari u tijelu, koji je danas skoro nemoguće. Ako se to sinteza odvija samo u 0,1-5% ALA se pretvara u EPA i DHA, a to je vrlo, vrlo malo. Iz tog razloga, smatra se da su svi 3 masne kiseline omega-3 su neophodni za ljudski i bitno! Ali danas sam platiti više pozornosti na dva od tri masnih kiselina -. Docosahexaenoic i eikosapentaeonične kiselinama, koje su odgovorne za mnoge procese u ljudskom tijelu

Izvori omega-3 masne kiseline

  1. Omega-3 biljnog porijekla (ALA):. Sjemenki lana, laneno ulje, ulje Camelina, orasi, zob klica, soje, tofu, špinat

thete brbe bodybuider1 1 Vitaelife Pharma Omega 3   kako se to radi, mišljenja, cijena

  1. Omega-3 životinjskog podrijetla (DHA i EPA): masne ribe (losos, skuša, sardina, skuša), konzervirane tune, žumanjci domaćih kokoši (jaja kokoši uzgojenih u tvorničkim farmama, sadržaj omega-3 zanemariv ).
  1. Omega-3 u kapsule

 VAŽNO!

Biljni izvori omega-3 masnih kiselina sadrže veći stupanj alfa-linolenska kiselina i ne sadrže DHA i EPA, tako da je važno dobiti omega-3 iz biljnih izvora, i od životinja, jer omega-3 sadržane u laneno ulje, ne može zamijeniti omega-3 iz ribljeg ulja. h4>

Veličine dnevnih obroka popuniti odgovarajuću količinu omega-3

Evo popis tih namirnica koju treba konzumirati svaki dan. Iznimka je masna riba, što im je potrebno jesti 4-5 puta tjedno.

  • Matice (orasi, bademi) – 30-35 g
  • lan / Camelina ulja – 1 žlica ili žličica 1 od sjemena lana
  • .

Ulje možete ili samo piti ili piti i piti vodu odmah ili jesti ga s kriškom crnog kruha.

thete bicyce bicycit1 Vitaelife Pharma Omega 3   kako se to radi, mišljenja, cijena Laneno sjeme se može konzumirati na sljedeće načine:

  1. za žvakanje u ustima i progutati cijeli! Sama sjeme ima tvrdu ovojnicu koja sadrži i netopiva vlakna, koji prolazi u tranzitu kroz cijeli gastrointestinalni trakt, čime želučane stijenke od raznih otpada i nusproizvodi probave i undigested iz tijela. Put od tih sjemenki ostati u želucu je prilično kratko, tako da tijelo jednostavno nema vremena za naučiti je sadržavao zdrave omega-3 masne kiseline.
  2. samljeti u mlin za kavu da se otopi u vodi i piti. U perimortalna stanju sve omega-3 metabolizira u tijelu.
  • masnih riba – 100-120 g (4-5 puta tjedno)
  • Omega-3 kapsule 1-1. 5 g na dan.

Ako bilo koji od gore navedenih proizvoda koje konzumiraju svoju dnevnu dozu omega-3 kapsule treba povećati na 1,5-2 puta.

Dnevna stopa omega-3 masne kiseline

Dnevni unos omega-3 ovisi o spolu, zdravlju, prehrani i načinu života.

  • Za sprječavanje raznih bolesti i ojačati imunološki sustav dovoljno da se 1-1. 5 g omega-3 dnevno, podijeliti na 2-3 doze.
  • sportaše i aktivno uključeni u fitness (3-5 puta tjedno), doza se povećava na 2 g, podijeliti na 2-3 doze.
  • Ako je cilj izgradnja mišića, onda je dnevna stopa je 2-3 g, podijeljeno u 2-3 doze.
  • Za one koji gube težinu, dnevni unos od 3-3. 5 g, podijeliti na 2-3 doze.
  • ljudi koji pate od kardiovaskularnih bolesti, dnevno omega-3 – 1,5-2 g, podijeliti na 2-3 doze
  • .

Ako ste uzimanje omega-3 kapsule kao dodatak hrani na hranu, u omjeru 700: 1000 mg dnevno (DHA: EPA, respektivno), plus, vaša dijeta treba sadržavati 4-5 jela od ribe tjedno u 100-120 g (oko 8-10 g omega-3 masnih kiselina). Ispada da ako jedete ribu i uzeti Omega-3 kapsule (2 kapsule od solgar u dozi od 950), onda za tjedan dana ste dobili u prosjeku 20 grama esencijalnih masnih kiselina omega-3.

Ako ne koristite bilo kakve hrane izvori omega-3 (ne pije laneno / Camelina ulje, ne jesti masnu ribu, oraha i sl), svoju dnevnu dozu omega-3 kapsula mora biti jednaka prema vaš ritam života (od 1,5 do 3,5 g).

Sada razmotrimo izravno pitanje, ono korisno omega-3 masne kiseline za ljudsko tijelo?

Prednosti Omega-3

mozak

Siva tvar mozga je 60% masti, te u većoj mjeri naš mozak treba omega-3 masne kiseline, kao što su oni dio stanične membrane i pomoći za prijenos živčanih impulsa iz jedne ćelije u drugu, što čini proces od memorization, skladištenja i opoziv željene informacije puno bolje i brže. Prednosti omega 3 za ljudski mozak je jednostavno ogroman, i to s pravom.

Ako tijelo ima manjak omega-3 masne kiseline, a zatim je došlo do promjene u sastavu stanične membrane, mozak koristi umjesto EPA i DHA manje poželjnim izvora masti (omega-6 ili trans-masti, popadanie na junk hranu). Ove masti su u mogućnosti da obavlja istu funkciju i dati moždane stanice s korisnim svojstvima, i iz tog razloga su „lažni” stanice postaju beskorisni. Kada je tijelo identificirano nepotrebnih i beskorisnih stanica, ona počinje proces njihovog uništenja i odlaganja. Tijekom vremena, ovaj gubitak se opaža u obliku nižih intelektualnih i kognitivnih sposobnosti i također svoju sposobnost brzo riješiti zadatke postavljene pred njih.

To je odavno dokazano da ako trudnica, trudnoća, ne uzimajući dovoljno tih masnih kiselina, beba često rađa ili retardiran, ili njegov intelektualni razvoj je vrlo daleko iza druge djece njegove dobi. To je razlog zašto sve trudnice i dojilje definitivno je potrebno da se omega-3 masne kiseline za normalan razvoj fetusa i djece.

Vision

Visok sadržaj EPA i DHA u mrežnici oka pokazuje potrebu za omega-3 masne kiseline dnevno. Dakle, ako želite spremiti svoj vid, osobito ako već imate problema s vidom, trebate samo kupiti dodatak Omega-3 kapsule i povećanje potrošnje hrane koja sadrži tih masnih kiselina.

Kardiovaskularni sustav

Upotreba omega-3 kardiovaskularni sustav:

  • Omega-3 smanjuje razinu lošeg kolesterola i triglicerida, što u krvi manje viskozan, čime se smanjuje vjerojatnost krvnih ugrušaka, srčanog napada, udara,
  • jačaju stijenke krvnih žila i povećava njihovu elastičnost, poboljšava njihovu propustljivost;
  • sniziti krvni tlak.

živčanog sustava

thete bicep bonde1 Vitaelife Pharma Omega 3   kako se to radi, mišljenja, cijena EPA utječe na proizvodnju serotonina koji pomaže osobi dobili osloboditi od depresije i overexcited države.

metabolizma i gubitak težine

  • Dnevna konzumacija omega-3 smanjuje i povećava se adiposis sagorijevanje masti 15%.
  • postoji ubrzanje metabolizma.
  • Povećava osjetljivost na inzulin usporava prolazak hrane bolusa u probavnom traktu, a to sa svoje strane čini asimilaciju ugljikohidrata sporije, ne uzrokuje nagli porast šećera u krvi.
  • Poboljšava transport lipida putem krvi na mjestima njihovog izgaranja.
  • Omega-3 može blokirati sintezu prostaglandina E2 loših, koji nastaju iz omega-6 masnih kiselina. Ovi prostaglandini inhibiciju procesa lipolize i povećati oksidacijskih procesa u tijelu. Uz ovaj omega-3 dobre sintetizirati prostaglandin E3, koji djeluju u sasvim suprotno. Oni smanjuju bol u mišićima nakon vježbanja, održavanje mišićne mase i ubrzati korištenje masti

Skup mišićne mase

riblje ulje, posebno EPA i DHA, utječe na sintezu proteina u mišićno tkivo, a također i rast stanica.

EPA i DHA su dio stanične membrane, a kada se osoba aktivno bavi u teretanu za izgradnju mišićne mase, koja mu je potrebna elemente koji će izgraditi svoje mišiće pa samo omega – 3 masnih kiselina, a to su blokovi od kojih ćete se moći graditi više mišića na vašem tijelu.

Immunity

Vjerojatno jedan od glavnih razloga Zašto je korisno da se omega-3 masne kiseline , tako da je jačanje imuni! Omega-3 je jedinstvena tvar koja omogućuje ne samo za normalizaciju pritiska da bude zdrav, izgubiti težinu ili izgraditi mišića, ali da bude potpuno zdrav 7 dana u tjednu i 365 dana u godini! Nisam pretjerujem! Jedinstvena antioksidativna svojstva omega 3 pomagati ljudima, često bolestan prehlada, alergije, astma, kožne bolesti, itd, da se nose sa svojim bolestima puno brže, te u većini slučajeva čak i spriječiti znakove ove bolesti.

Upotreba PUFA omega-3 dobar prevenciju onkoloških bolesti kao što su rak, podizanje rak dojke, rak probavnog trakta i.

Za redovite uporabe vježbe omega-3 je bitan, jer ove masne kiseline neutralizirati djelovanje slobodnih radikala, koji se stvaraju tijekom aerobne sjednice i kardio treninga (biciklizam, trčanje, plivanje, nastava u koraku aerobik, ples, Trening na načelo HIIT, itd.).

 Za referencu

Slobodni radikali su nepotpuni molekule kisika koje imaju jedan nespareni elektron, ove stanice traže da se nedostajući elektron iz drugih zdravih molekula. Kada se ovaj proces je dobivanjem mase, većina stanica u tijelu postaje nestabilan i nepotpuna, pri čemu stanice prestaju obavljati svoje funkcije i gube kontakt jedni s drugima, što dovodi do poremećaja normalnih biokemijskih procesa u tijelu i ubrzati proces starenja.

Prednosti omega-3 masne kiseline je zaštititi organizam od štetnih učinaka slobodnih radikala. Dakle, ako ćete potrošiti puno vremena na kardio strojeva, vole plesati nekoliko sati dnevno, vaš Dodatak broj 1 mora biti da omega-3 masne kiseline.

i polinezasićene masne kiseline omega-3 povećava izdržljivost, podiže Općenito ton tijela i poboljšava apsorpciju kalcija i magnezija nedostatak koji se često nalaze u sportaša.

Hormoni

  • omega-3 masne kiseline sintetiziraju eikosanoidi hormona koji su odgovorni za suzbijanje upalnih reakcija, te za obavljanje njezine funkcije, sve tjelesne stanice.
  • Omega-3 Kontrola proizvodnje dovoljnih količina muških i ženskih spolnih hormona odgovornih za reproduktivne funkcije, i žena i muškaraca.
  • lučenje hormona stresa kortizola, odgovorna ne samo za loše raspoloženje, ali za razgradnju mišića.

Spojevi

  • Omega-3 ublažava upale u zglobovima.
  • suzbija uništenje i trošenja hrskavice.
  • Poboljšava pokretljivosti zglobova.

Pa, s blagotvornim svojstvima omega-3 shvatio, a sada nema sumnje, nadam se da dečki nemaju potrebu za primanje omega-3 kao dodatni izvor snage i energije za vas i vaše tijelo.

Nažalost, jedina hrana za dobivanje i apsorbirati pravu količinu omega-3 nije uvijek moguće, a da budem iskren, to je gotovo nemoguće učiniti. Zato je unos Omega-3 kapsule je dobra prilika kako bi se naše tijelo da bi dobili pravu količinu tih masnih kiselina na dnevnoj bazi i bez glavobolje povezane s pronalaženje ekološki losos ili steelhead koji ne sadrže antibiotike, hormonotherapy lijekove, pesticide, itd tako da sada postupno se sele na najvažnije pitanje: kako odabrati omega-3 u kapsulama, kako ne bi upasti u lažni ili loša kvaliteta proizvoda?

Kako odabrati omega-3?

Kako odabrati pravi omega-3 masne kiseline u kapsuli, prvo biste trebali pažljivo ispitati lice i poleđini paketa, gdje se obično pisani sastav i sadržaj masnih kiselina u jednoj kapsuli , No, prije nego što bi trebali obratiti pozornost na još jedan vrlo važan korak je kupnja ovog prekrasnog dodatak.

Mjesto kupnje

Kad sam napisao članak o vitaminsko-mineralnih kompleksa za sport, govorio sam o tome da su svi vitamini i vitaminno-mineralni kompleksi nije poželjno kupiti u ljekarnama u gradu. Ja ne zagovara tradicionalne medicine ili homeopatija, ali jednostavno polaziti od osobnih zapažanja, iskustva i analize sastava farmaceutskih vitamina.

O omega-3 tvrtke Doppelgerts sam ti već rekao u ranijem navedenom članku, ali to je samo cvijeće, bobice, vidio sam je prije samo nekoliko tjedana, kada je jedan od njezinih predavanja o prehrani, proveli smo eksperiment nad ljekarnama, omega -3. Nažalost, tvrtka se ne sjećam, to nije toliko važno, jer nakon što sam vidjela nikada neću kupiti nikakve vitamine u ljekarni i da će pokušati razuvjeriti.

Bit eksperimenta:

Uzeo dvije tvrtke omega-3 masnih kiselina: jedan je ukrajinskog podrijetla (uzorak br 1), a drugi američke tvrtke Amway “NUTRILITE Omega-3” (uzorak br 2). I uzeo dva komada običnog pjene. Zatim probada iglom, te dvije kapsule, sadržaj izlije u komade stiropora i počeo gledati. Ono što je počelo da se desi sa pjene, koja se ulije uzorak broj 1, samo sam šokirana! Da bi to jasno i razumljivo, ja sam u prilogu slika:

Kao što se vidi na slici, ljekarna omega-3 potpuno otopljen u pjeni za jednu minutu, uzorak broj 2 (omega-3 Amway) i ostavi da se ocijedi na komad pjene, bez nanošenja bilo kakve reakcije s na njegov dio .

Vi samo misliti što bi trebao biti sadržan u kapsuli (za trenutak – Vitamini za poboljšanje zdravlja), pa je bio u mogućnosti da u potpunosti rastopiti komad pjene ??? Sada zamislite što će se dogoditi sa zidova našem želucu kada to omega-3 dobiva u našem tijelu …? Mislim da to nije dobro. Kakve koristi ti dodaci, onda, možemo li razgovarati?

neškodljiv na prvi pogled, eksperiment još jednom dokazao da mi je da od ljekarne vitamina nema ni tu vrstu beskoristan, štoviše, oni također mogu naškoditi! Stoga preporučujemo kupnji omega-3 masne kiseline, bilo u trgovini zdrave hrane i jedini verificirani firmi, ili naručiti na službenim stranicama tvrtke kao što NSP, Amway i solgar.

Idi na. Kako odabrati omega-3 kako bi bili sigurni u kvalitetu kupnju?

Kada se ustanovi mjesto kupnje, sljedeća faza u odabiru visoke kvalitete omega-3.

Što je minirano?

Najvjerojatnije ste čuli da omega-3 dodatak, kao što je riblje ulje, je izvađen iz ribe. To je razlog zašto je ona cijenjena tako visoko jer životinjskih izvora omega-3 prema australskim studija da imaju bolju apsorpciju i kardio aktivnost u odnosu na omega-3 biljnog porijekla.

Sadržaj u omega-3 ribe i morskih> h4

No, da bi omega-3 iz ribe – to ne znači da bi se visoka kvaliteta i koristan dodatak. Postoji nekoliko važnih pravila koje bi trebali tražiti prilikom odabira Omega-3:

1. Omega-3 treba se izvršiti samo od mišićnog tkiva od visokokvalitetnih vrsta riba kao što su Atlantic losos, pastrva, losos, haringa i drugo, za ove ribe sadrži najviše omega-3 masne kiseline, koje su potrebne ljudskom tijelu. Ako je dodatak omega-3 koje ćete kupiti, ona kaže: „izvađen iz jetre bakalara”, onda u svakom slučaju ne kupiti ga.

Činjenica da je jetra filter organ, kao što su ljudi i ribe, koji štiti tijelo od bilo kakve zaraze. Kroz jetru i kasne svi zarobljeni unutar toksina, otrova, antibiotika i drugih opasnih stranih tvari koje potencijalno ugrožavaju cijelo tijelo. Upravo iz tog razloga ja ne preporučujem kupnju u supermarketima i jetre na sebe i svoje najmilije, i još pripremiti kupiti dodatak omega-3, koji je dobiven iz tog tijela. Dakle, zajedno s korisnim masnim kiselinama omega-3, koji se nije previše lijevo, te dobiti cijeli spektar koja se daje ribi, hormona i lijekova.

2. Drugi važan uvjet je mjesto uzgoja ove ribe . Ako se riba uzgaja u zatvorenim farmama gdje nema pristup tekućoj vodi, gdje se riba svakodnevno hranio sintetički feed s antibioticima i hormonima, takve ribe ne mogu biti koristan izvor omega-3 masnih kiselina! Svaka stanica u tijelu zasićena s tih štetnih tvari, koje zajedno s omega-3 PUFA će dobiti u ljudskom tijelu. Dakle, odabrati kvalitetne Omega-3 Supplement, trebate pogledati na ambalaži navedeno je: „rafiniran”, „pročišćeni”, ili, ako je tekst napisan na engleskom jeziku, „očistili”. To znači da sve polinezasićene masne kiseline sadržane u ovom Dodatku, potpuni čišćenje nečistoća i žive i drugih štetnih otrovnih tvari, koje su ribe apsorbiraju u toku svoje normalne aktivnosti, čak iu divljini.

3. I treći važan uvjet koji trebate obratiti pozornost pri izboru Omega-3 sadržaj EPA i DHA u Dodatku . Sve je vrlo jednostavno – potrebno je odabrati one dodataka koji sadrže najveći broj tih masnih kiselina. Premalo EPA i DHA sugerira da će se sadržaj završiti vrlo brzo, ako se pridržavate optimalnim dnevnim normama potrošnje DHA i EPA, te u 2 tjedna morat ćete kupiti ovaj dodatak. A ako ne uobičajeni aritmetiku i izračunati koliko ćete potrošiti novac na kupnju omega – 3 s niskim sadržajem EPA i DHA, pije 6-10 kapsula dnevno, od vas će shvatiti da za kupnju paketa s maksimalnim sadržajem tih kiseline, barem će vas koštati 3 puta jeftinije.

Optimalna dnevna doza EPA i DHA:

DHA za prevenciju 700 mg / dan; u raznim bolestima, gubitak težine, slabe imuni sustav, doza se povećava u 2 puta.

EPA – sprečavanje 1000 mg / dan; u raznim bolestima, gubitak težine, slabe imuni sustav, doza se povećava u 2 puta.

Tvrtke s dobrim dozama EPA i DHA:

  1. solgar Vitamin omega-3 (700 EPA & amp; DHA EPA ili 950 & amp; DHA)
  1. CMTech Omega-3 35%
  1. Sada Hrana Omega-3

To je, možda, i sve što sam htio reći o super korisnom Supplement poput omega-3. Sada znate sve o Koristi od omega-3 masne kiseline za svakoga, a aktivno sudjeluje u sportu. Sad znate Kako odabrati omega-3 , a ne da se izvoditi u krivotvorenje, ja ću samo podsjetiti na glavne točke koje morate pridržavati pri odabiru dodataka kvalitete 1) Ostanite daleko od ljekarne 2) odaberete omega-3 s maksimalnom količinom EPA i DHA 3) odabrati očišćenu / rafiniran verzija omega-3 4) ne mogu kupiti omega-3 masne kiseline su izvađeni iz bakalara jetre ili druge ribe. Nakon ova pravila pomoći će vam da odaberete najbolje Omega-3 Dodatak i izvući maksimalnu korist od njegove uporabe.

Preporučiti  Biorecin - bore, kako se to radi? Koje su mišljenja
Lucija Pretić
About Lucija Pretić 170 Articles
Mnogo se može reći o Luci Pretiću, ali ako ništa drugo ne biste trebali znati, ona je mirna i realistična. Naravno, ona je također praktična, kreativna i herojska, ali u manjim dozama i često su pokvarene navikama da su i bijedni. iako joj je mirna priroda, tamo je za koju se često obožavala. Često ljudi će računati na tamo i njezinu opuštenu prirodu kad god im je potrebna pomoć ili pomoć. Nitko nije savršen tečaj i Lucija Pretić ima obilje pogrešaka u karakteru. njezina djetinjasta priroda i perverzije nisu baš zabavni za rješavanje i mogli bi uništiti dosta večeri. Srećom, njezin realizam olakšava puše i raspoloženja kada je to potrebno.

1 Trackback / Pingback

  1. Black Latte - mišljenja i cijena, gdje kupiti, ljekarna. Hrvatska

Comments are closed.